نبات بانو

آن یار کزو خانه ی ما جای پری بود................. ......... سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود ............................

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

بچه محترم و مادر محترمش


تا حالا شده با دیدن یه بچه با خودتون بگید، من بچم رو اینطور تربیت نمی کنم!

امروز من تو این موقعیت بودم، این پسر عزیز مادر! انواع مختلف ورزش اتوبوس پیمایی رو انجام داد و بعد از صرف تغذیه به جا مانده در کیف که معلوم نبود مال کدوم همکلاسیش هست اظهار داشت خوابش میاد و به این شکل استراحت فرمود، بعد از پیاده شدن هم مادر محترمش لطف کرد و کرایه پرداخت نکرد که موجب داد و بیداد راننده ی محترم تر شد، در این موقعیت بود که تصمیم گرفتم چنین جواهری تحویل جامعه ندم، جالب اینجاست که مادر محترمش! اظهار داشت که فرزند محترمش بچه خوب کلاسشونه!!!

.

خداوند فرزندان صالح نصیب همه بکنه، نه چنین جواهرهایی. ..

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
نبات بانو

روزگار

سه شنبه

اگه از من بپرسن بهترین دارایی که داری چی هست قطعا بدون درنگ می گم سلامتی، سلامتی خودم و تمام اعضای خانواده، گشتن و چرخ زدن تو فضای بیمارستان می تونه ارزش این دارایی رو به شما نشون بده، با توجه به شغل و محیط کارم می تونم این رو قاطعانه بگم. بیمارستان مرکز طبی یکی از جاهایی هست که درد و رنج زیادی رو تو بطن خودش داره، بچه هایی از تمام سنین و تمام قومیت ها،‌ تنها دعایی که می تونم بکنم اینه که خدا به همه سلامتی بده
.
.
.
وبلاگ های دوستان رو که نگاه می کردم متوجه شدم نه تنها من، بلکه خیلی از دوستان دست از نوشتن شستن و غیبتی طولانی دارن، یکی از این وبلاگ ها سیمرغ عزیز هست که دلم براش خیلی تنگ شده.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
نبات بانو

ملت ایرانی و پشتکار

با تشکر از کسی که تمام پست های من رو مطالعه کرد، من خودم وقت نمی کنم چیزی اینجا بنویسم، لا اقل چند تا نظر میگذاشتید!!! باورم نمیشه ، 588 پست رو نگاه کردن، آفرین به پشتکار!!! 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
نبات بانو

مدرک کلاس صد در صد تضمینی!

جامعه فرهیخته گرامی باور بفرمایید هر حرکتی کلاس!!! نیست و هر کلامی شایسته فرهیختگانی چون شما نیست، والا!!! گفتن oh yes, oh my gosh و در مواردی نو ظهور تر OMG نشانه ی درک و شعور بالا و متعالی شما نیست، دوست عزیزی که موزیک خارجی گوش میدی و چیزی نمی فهمی جز اصوات نا مفهوم و چنان کله تکان میدی که بنده نگران مهره ی دوم گردن شما هستم، باور بفرمایید چنین نیست، فرهیختگان رو عرض می کنم، دوست عزیزی که تا حالا بلد نبودی بنویسی اگزوپری باور بفرما شازده کوچولو خواندن و محو شدن تو افق کلاس نیست، فرهیخته ی محترم، اصلا هیچ نیازی به کلاس نیست، شما فقط زحمت بکش صبح به صبح که میای مترو دعوا راه ننداز و دندونات رو مسواک کن، بنده به شما مدرک کلاس و فرهیختگی تضمینی میدم، والا!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نبات بانو