این دنیای مجازی هم ما رو به باد فنا داد با این ویروس های مرگبارش .... کامپیوترم رسما ترکیده .... یکی از اقوام لطف کرد و لب تابش رو داد به من قرض .....

با این که ما توی منزل سه جعبه ی جادو ( تلویزیون ) داریم ها ، اما از همون روز اول عید سر این که کجا رو ببینیم و چی ببینیم دعوا بوده تازه یکسری از برنامه ها رو ضبط هم می کنیم .... صبح که فیلم شبکه سه رو می بینیم شبکه نمایش داره فیلم نشون میده .... ظهر که می خوایم شبکه پنج رو ببینیم شبکه نمایش دوباره فیلم داره .... شانس آوردیم که فیلم های شبکه یک با چیزی تداخل نداره .... اما محبوب ترین قسمت روز مربوط میشه به کلاه قرمزی و پایتخت ..... توی خونه ی ما همه از کوچیک تا بزرگ همه کلاه قرمزی رو میبینن .... تازه اطلاع دارم که توی خونه های دیگه هم اینطوریه ..... شخصیت پردازی هر کدوم از عروسک ها فوق العاده است .... توی همه ی نظرسنجی ها هم شخصیت فامیل دور از همه محبوب تر بوده ..... سریال پایتخت هم که دیگه جای خود داره ......

متاسفانه امسال موفق نشدم که شبکه ی مستند رو هم دنبال کنم .... و خیلی از مستند های خوب رو از دست دادم .....

از همین جا از عمو عزت ضرغامی کمال تشکر رو دارم بابت این سرگرم کردن ملت و سرکار گذاشتنشون ....

از فیلم و تلویزیون که بگذریم میرسیم به دیدوبازدید عید ..... من عاشق این قسمتم .... عاشق اون تر و تمیزی و شسته رفته بودن آدم ها ... این که لباس نوهاشون رو تنشون می کنن و با یه لبخند گل و گشاد میان به دیدنت ....

این چند روز هم که نتونستم بنویسم در حال رفت و آمد بین تهران و اطراف بودم که بعدا شرحی از وقایع رو می نویسم ......

تا می تونید از این تعطیلات لذت ببرید و برای مضاعف شدن این لذت تا می تونید کتاب بخونید ....