چند روز پیش یه فال حافظ گرفتم .... حالم خوب شد ، خوبه خوب


               زان می عشق کز او پخته شود هر خامی                   گرچه ماه رمضان است بیاور جامی

               روزها رفت که دست من مسکین نگرفت                      زلف شمشاد قدی ساعد سیم اندامی

               روزه هر چند مهمان عزیز است ای دل                          صحبتش موهبتی دان و شدن انعامی 

                   مرغ زیرک به در خانقه اکنون نپرد                       که نهاده ست به هر مجلس وعظی دامی

            گله از زاهد بد خو نکنم رسم این است                     که چو صبحی بدمد در پی اش افتد شامی

               یار من چون بخرامد به تماشای چمن                        برسانش ز من ای پیک صبا پیغامی

             آن حریفی که شب و روز می صاف کشد                     بود آیا که کند یاد ز درد آشامی

                                                        حافظا گر ندهد داد دلت آصف عهد

                                                    کام دشوار به دست آوری از خود کامی



  • این بیسکوئیت شکری ها رو چند روز پیش درست کردم ، خودم خیلی دوستشون داشتم به خصوص اون ستاره ای ها رو .....
                   


          




از بیکاری نمی دونم چیکار باید بکنم ..... یا دلم می خواد تمام ساعت روزم رو کتاب بخونم که نمیشه .... یا تمام ساعت شیرینی درست کنم یا آشپزی کنم که اونم نمیشه .... بیرون هم که نمیشه رفت زبون روزه ....