از همین تریبون از تمام دوستانی که در این فصل سرما با لوله کشی دماغشون مشکل دارند، خواهش می کنم، تقاضای عاجزانه دارم، لطفا از دستمال کاغذی استفاده کنید، این صدای فین فین چیه راه می اندازید، مردم نیاز به آرامش دارند، نیاز دارن تو اتوبوس درس بخونن، نیاز دارن مشخ هاشون رو تو اتوبوس انجام بدن، چرا با این ارکستر سمفونی میرید روی اعصاب و روان مردم، کافی از بغل دستی تقاضای دستمال کاغذی کنید، تازه متوجه میشید از جون و دل بهتون دستمال میده، والا...مشکلاتتون رو حل کنید، بعد وارد وسایل حمل و نقل عمومی بشید:) 

.

 بنده از همین تریبون از دوستانی که فکر می کنن صدا قشنگ هستند نیز تقاضا دارم، لطفا این صدای قشنگ رو بزارید در خلوت و حمام آزاد کنید، والا به ما چه ربطی داره که فلان فلان شد و دلتون شکست، من باب صدای ارزشمند شما عرض می کنم، این صدا رو هر جایی استفاده نکنید، حیفه!!! 

.

بنده از همین تریبون از دوست داران موسیقی تقاضا می کنم که این سمفونی های صبح گاهی که قراره تو گوش خودشون باشه ولی تو کل واگن قطار پخش میشه رو تبدیل کنن به اجرای خصوصی، والا، الان به درجه ای رسیدیم که به صورت وای فای میتونیم بگیم بغل دستی چی گوش میده، خواننده تو کدوم دستگاه می خونه، تحلیل هم انجام بدیم، پس خواهشا اگه دوست دارید کر بشید ما دوست نداریم کر بشیم!!!

.

فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی رو یاد بگیریم