.

لازم نیست حتما بچه باشید، ساده باشید، کوچیک گوگولی! باشید تا که کتاب های کودک برای شما جذابیت داشته باشه، من همیشه وقتی از این کتاب فروشی خرید می کنم مدتی رو توی قسمت کودک و نوجوان سپری می کنم و بارها هم شده از این قسمت برای خودم کتاب خریدم ، وقتی نمایشگاه کتاب هم باشه، حتما غرفه کودک و نوجوان میرم، یه جور حس خوب بهم میده، حسی که من و تا چند روز خوشحال و شاداب نگه میداره، بعضی از کتاب های کودکان اصلا نوشته شده برای آدم بزرگ ها، درست مثل کتاب درس اخلاقی که باید خونده بشه، ساده و بی آلایش، همه ی کتاب ها ارزش یکبار خوندن رو دارن، البته استثنا هم هست...

.

یه کتاب معروف خریدم برای فسقل به اسم قصه های من و بابام، کتاب جالب و بامزه ای :) ، حالا من رفتم این کتاب رو با کلی وسواس خریدم، تو انتخابش کلی دقت کردم، فسقل برگشته به من میگه: این کتاب های داستان چیه برای من می خری؟؟ کتاب علمی بخر یه چیزی یاد بگیرم، اینا به درد نمی خوره...، آخه من به این بچه چی بگم؟!